سوالات متداول

question

1- چطور می توانیم به سایت شما اعتماد کنیم؟

فروشگاه وان دیجیتال دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارات صنعت معدن و تجارت می باشد، که برای اخذ این نماد، تمامی فاکتور ها بررسی می شوند. در صورتیکه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نماد اعتماد الکترونیک هستید، گزارش باشگاه خبرنگاران جوان را از نحوه اخذ مجوز فروشگاه ها در این لینک مشاهده نمایید.


2- چگونه می توانم از سایت خرید کنم؟

خرید کالاها فقط از طریق سایت فروشگاه به صورت آنلاین و با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب انجام می پذیرد.برای اطلاع بیشتر از نحوه خرید، آموزش نحوه خرید از وان دیجیتال را مطالعه نمایید.


3- نحوه ارسال کالا چگونه است و چه مدت طول می کشد تا کالا به دست مشتری برسد؟

1- ارسال به تهران:

ارسال به تهران و حومه به وسیله پیک موتوری انجام می شود. در شهر تهران اکثر سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا قبل از ساعت 12 ثبت شوند، ظرف (1 الی 5 ساعت) ارسال می شوند.

ارسال کالا های ناموجود به تهران ممکن است تا دو الی سه روز طول بکشد.

2- ارسال به شهرستان ها:

ارسال به شهرستان ها به دو صورت امکان پذیر می باشد که انتخاب آن به عهده مشتری است:

1- از طریق پست پیشتاز:

در این روش، حداقل 48 و حداکثر 72 ساعت طول می کشد تا کالا به دست مشتری برسد. بعداز ارسال  کد رهگیری پستی از طریق پیامک برای مشتریان ارسال می شود تا بتوانند مرسوله خود را به راحتی پیگیری کنند.

2- ازطریق تیپاکس یا چاپار:

در روش دوم، مدت زمان فرایند ارسال فرقی نمی کند، اما کالا ها بیمه شده و سپس ارسال می شوند، تا در صورت پیش آمد هر گونه مشکل، مشتری زیان مالی نبیند.

نکته: هزینه ارسال تمامی محصولات به عهده مشتری است!


4- مهلت تست کالا؟

پس از اینکه کالا به دست خریدار رسید 7 روز  مهلت تست آغاز خواهد شد.  در صورتیکه کالایی مشکل داشته باشد، با هزینه سایت، کالا بازگشت داده شده و کالای جدید برای مشتری ارسال می گردد.


5- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعات غیرکاری (از ساعت 16 تا 9 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعات کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.


6- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.


7- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان بخش تولید محتوای وان دیجیتال تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. 

شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در وان دیجیتال دارید. می‌‏توانید از ابزارهای مثل جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید.همچنین نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.


8- ضمانت اصل بودن کالا چیست و آیا کالاهای عرضه شده در سایت وان دیجیتال اصلی، نو و پلمپ شده و مطابق با اطلاعات سایت هستند؟

 کلیه کالاهای عرضه شده دروان دیجیتال اصلی، نو و پلمپ شده هستند و وان دیجیتال به هیچ وجه کالای غیر اصلی، تقلبی (Fake)، و کارکرده ارائه نمی‌‏کند. ضمانت اصل بودن کالا بدین معنیست که در صورت تقلبی بودن، کالا بازگردانده و با کالای جدید معاوضه می شوند و یا مبلغ واریز شده به خریدار بازگشت داده می شود.


9- آیا تعداد خرید از یک کالا در وان دیجیتال محدودیتی دارد؟

  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعداد بالای یک کالا دروان دیجیتال وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.


10- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


11- آیا قیمت محصولات در سایت وان دیجیتال به روز هستند؟

بله، وان دیجیتال به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.


12- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

درباره سفارش‏‌های با آدرس تحویل تهران، شما می‏‌توانید بازه زمانی مناسب برای تحویل گرفتن سفارش خود را هنگام ثبت آن سفارش در مرحله آدرس و در باکس توضیحات اعلام کنید.

وان دیجیتال نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا سفارش حدود ساعت درخواستی به دست شما برسد. با وجود این به دلیل مسایل مختلف مانند برنامه زمان ‏بندی ارسال در وان دیجیتال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای وان دیجیتال مقدور نیست.



خدمات نرم افزاری – شرایط و قوانین

بند 1- هزینه خدمات نرم افزاری برای مشتریان وان دیجیتال با 30 درصد تخفیف و برای سایر افراد به نرخ مصوب می باشد.

بند 2-  در صورت همراه نداشتن رسید هنگام تحویل گوشی، فقط به شرط ارائه کارت ملی، تعهد کتبی و بررسی کامل، گوشی قابل تحویل است.

بند 3-  در صورت به وجود آمدن مشکل برای گوشی های کار کرده هنگام خدمات نرم افزاری، وان دیجیتال هیچگونه مسئولیتی ندارد و تنها شرکت گارانتی کننده گوشی (در صورت داشتن گارانتی) پاسخگو است.