شرایط گارانتی تعویض

وان دیجیتال، جهت ارائه خدمت بهتر به شما مشتریان گرامی، گارانتی تعویضی برای برخی محصولات ارائه می کند که شرایط آن به شرح زیر است:

1- ارائه ی جعبه ی دستگاه برای مطابقت اطلاعات با پرونده شما در سیستم گارانتی تعویض، هنگام مراجعه الزامی میباشد.

2- کلیه لوازم جانبی همراه دستگاه و همچنین شارژر آن، شامل گارانتی تعویض نمیگردد.

3- مشکلاتی که پس از خرید و توسط مشتری و یا بر اثر استفاده “نادرست” به وجود می آیند، شامل گارانتی نمیشوند.

4- گارانتی تعویض برای مشتریان گرامی که به صورت حضوری خرید و یا هنگام تحویل کالا در تهران، محصول را تست میکنند، باطل خواهد شد.

5- مشکلات نرم افزاری و مربوط به سیستم عامل و ورژن آن و اینچنین مشکلاتی که به شرکت سازنده مربوط میشود، از حیطه اختیارات شرکت خارج بوده و شامل گارانتی تعویض نخواهند شد.

“برخی از محصولاتی که مشکلات نرم افزاری آنها توسط شرکت قابل حل باشند، به صورت رایگان تعمیر خواهند شد.”

6- در صورت به روز رسانی محصولات مایکروسافت به ویندوز فون نسخه 10، گوشی از گارانتی تعویض خارج میگردد.

7- از تاریخ 1 مهر 1394 – مشکلات ناشی از ریجستری و هرگونه مشکلات مربوط به سیم کارت و شبکه مخابرات کشور، به عهده ما نمیباشد و مسئولیت آن با مشتری ست.

8- تمامی بسته های ارسالی از طریق وان دیجیتال، چه از طریق پست و چه تیپاکس، همگی بیمه شده و سپس ارسال میگردند. فلذا مسئولیت هر گونه مشکل ظاهری برای جعبه یا خودِ گوشی که در حمل و نقل ایجاد شده به عهده شرکت های نامبرده میباشد و از طریق پشتیبانی این شرکت ها قابل پیگیری است.